Hidayah Adam Life ♥
kawan , bencilah aku :')
06:48 | 0 comment(s)
assalammualaikum :* selamat sejahtera . ok guys . sorry lah dah lama x update blog nie . bukan ade orang rindu idaa punn . lalalalalala . haha :D idaa dah tak tahu nak cerita kat sape jadi idaa tulis lah kat blog nie . baik , nie sebenarnyer untuk kawan idaa . kalau korang nak baca , baca lah . tak nak baca ? boleh angkat kaki dan maen jauhII .

let's start *cry*

dear kawan ,

kau selalu cakap aku gedikk , poyo , bajet hot , queen control dan sebagainya . dan aku sebagai seorang manusia , sedar bahawa aku gedikk , poyo , bajet hot , queen control dan sebagainya . aku pernah dengar kau cakap "tiga tahun aku sabar dengan perangai dia nie" dekat kawan kau . dan aku berada di sebelah kau . haha . nak tahu ape aku cakap dalam hati ? aku cakap 'thank you sayang sebab sabar dengan perangai aku' tahu tak aku buat ape bila sampai rumah ? aku menangis .

weyh , kenape x cakap awalII yang kau tak suka aku ? aku ikhlas kawan dengan kau . aku terima kekurangan kau . aku happy bile kau happy . aku try yang terbaik jadi kwan kau . mungkin lah aku tak sebaik , x seperfect kau . tapi sayang , aku nie manusia . kau pun manusia . manusia tak perfect . ALLAH sahaja yang perfect . aku tahu semua tu , kau tahu semua tu . tapii ... ?

sayang , ape kau cakap kat aku sebelum nie ?

"gediknyerr kau nie" , "poyo lah kau nie" , "hidayah bajet hot"

 setiap kali aku dengar ape yang kau cakap , aku diam . aku cuba terima hakikat yang bukan semua orang suke kawan dengan aku termasuk kau .

weyh , kau tahu tak ape masalah aku ? kau tahu tak hidup aku macam mana ? aku tak pernah cerita kat kau . aku puraII happy kat sekolah . sebab xnak kena panggil dgn kaunselor . kau fikir aku percaya sangat kat kaunselor ke ? even kaunselor kite tu baik dan aku hormat die . tak bemakna aku akan share story aku kat die . sebab aku dah pernah kena tipu dengan orang yang aku percaya . dan start from there , hidup aku macam plastik . haha . kat sekolah , aku happy . kat rumah , malamII aku nangis . makan pun sikit je sampai ayah aku tegur cakap aku kurus sangat . kau tak tahu weyh , tapi kau judge aku macam dah beribu2 tahun kau kenal aku . kalau aku nak luah perasaan pun , aku luahkan kat allah . aku mampu buat ape weyh ? aku cume mampu luahkan kat allah , minx tlong kat allah , minx allah tenangkan aku .

kawan , kau cakap ape kat aku tadi ?

kau cakap kat aku "alahaii~ gediknyer" then , ape aku balas ? "ye , memang aku gedikk . kau jelah yang perfect" sayang ! iloveyousomuch! don't you know aku memang gedikk ? kau dah lme kenal aku kan ? takkan kau tak tahu yang aku nie gedikk ? kau sendiri yang cakap "tiga tahun aku sabar dengan perangai die nie" kau dah kenal aku lama kan ? thank you sayang ! iloveyou!

sayang ,

baca nie yew ?

aku sayang kau . sayang gilerII . sampai tahap mana aku dapat puaskan hati kau , aku cuba . aku minx maaf lah sebab seksa kau . kau kena tahan sabar nan perangai aku tiga tahun kan ? aku minx maaf weyh . kau nak maki aku , nak hina , nak perli aku lepas nie , silakan . aku tak kisah dah . buat lah sampai kau puas hati . aku mampu tahan . aku boleh tahan segala jenis makian , hinaan , perlian kau . thank you weyh jaga hati aku . thank you tahan sabar dengan perangai aku . aku minx maaf sebab menyusahkan kau selama nie .

sincerely me , idaa adam .

bye , assalammualaikum . :")


Annyeong!

Facebook | twitter
Assalammualaikum ! Idaa here . Welcome to my blog . read it , enjoy it , share it .♥ if you want to share a link, type your link in the comment box. No harsh word !


Let's talk


Credits Section!

Skin made by : MissMyungStar
Basecode by : Nurul Atiqah
Tutorial : Miss MyungStar
Background : Nurul Atiqah